joi, 9 august 2012

Prin burg








Fotografiile în care nu este Ioana sunt făcute de Ioana.

6 comentarii:

  1. :)
    sunt statui sau oameni arsi de soare? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana acum am numarat (din poze) 6 statui de genul asta puse in cetate. Imi place cum ies lucrarile de restaurare, si-mi plac si pozele tale, in special a 5-a e haioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai numărat bine. Din păcate lucrările de resraurare cam fură ochiul. Unele au caliatate îndoielnică.
      Fotografia a 5-a nu este a mea ci a Ioanei. Mă bucur că-ţi place.

      Ștergere
  3. Cetatea Albei Iulii e fascinanta, se vede din toate fotografiile pe care ni le daruiesti.
    Imi place grozav uimirea celui mic in fata statuii. :)
    La fel pozele in care e Ioana. De fapt toate sunt f. frumoase.
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Piticuţ" este uimit de tot ce vede. Acum curiozitatea îl împinge să întrebe, dar cum îi lipsesc cuvintele întinde mânuţa şi zice "î, â?" Moşu ăi răspunde pe înţelesul lui de câte ori întreabă.

      Ștergere

Citesc cu plăcere ce scrieţi. Mulţumesc